I. Proces Rezerwacji Online

Rezerwacja poprzez system rezerwacyjny odbywa się w następujący sposób:

1. Klient otrzymuje możliwość wyboru oferowanych Pakietów oraz standardowych noclegów, które to przedstawione są w panelu rezerwacyjnym.

2. Po zapoznaniu się z zawartością i ceną Pakietu Klient może wybrać termin wybranego pokoju i opcje dodatkowe lub pakietu pobytowego.

3. Po wyborze Oferty Klient przechodzi do kolejnego kroku – formularza, w którym wypełnia swoje dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.

4. Po uzupełnieniu danych Klient może dokonać wpłaty zaliczki poprzez na jeden z wybranych sposobów:

* kartą kredytową (Visa, Mastercard, Eurocard, JCB, Diners Club, Polcard)
* Płatności elektronicznym przelewem bankowym (mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Przelew24)
* standardowym przelewem bankowym


4a. W przypadku wyboru przez Klienta trzeciej opcji ( zapłać przelewem bankowym lub zapłacę poźniej ) – Klient otrzymuje emailem potwierdzenie Rezerwacji Wstępnej, która będzie Potwierdzona PO wpłacie zaliczki, którą to można wpłacić standardowym przelewem bankowym lub systemem online. Rezerwacja utrzymana jest jako Wstępna przez 48 h od momentu dokonania rezerwacji i może być anulowana jeśli w tym czasie nie wpłynie zaliczka. Po wpłacie zaliczki Klient otrzyma emaila potwierdzającego rezerwację, który należy przedstwić w recepcji hotelu celem pełnego rozliczenia.

Ia. Rezerwacje Na Zapytanie

W przypadku braku dostępności pokoju online może być zaoferowany Klientowi pokój Na Zapytanie. Klient po wypełnieniu formularza otrzyma emailem potwierdzenie dostępności terminu ( lub jego braku ) oraz informacje o sposobie wpłaty zaliczki. Klient może wpłacić zaliczkę kartą kredytową, elektronicznym przelewem bankowym lub standardowym przelewem bankowym. Rezerwacja będzie potwierdzona w momencie wpłaty zaliczki. Po wpłacie zaliczki Klient otrzyma emaila potwierdzającego rezerwację, który należy przedstwić w recepcji hotelu celem pełnego rozliczenia.


II. Opłaty oraz Anulacja Rezerwacji

1. Klient wpłaca wyliczoną Zaliczkę w jeden z dostępnych w systemie trzech sposobów, pozostałą część dopłaca po przyjeździe do Hotelu.
2. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji.
3. Rezerwacja jest zobowiązująca dla obu stron dopiero po wpłacie zadatku.
4. Wpłata zadatku oznacza akceptację warunków aktualnej oferty oraz regulaminu hotelu.
5. Jeżeli nie dokonano wpłaty zadatku we wskazanym na potwierdzeniu terminie
obiekt ma prawo wynająć uprzednio zarezerwowane miejsca bez konieczności powiadomienia Gościa.
6. Jeżeli chcą Państwo otrzymać FAKTURĘ VAT za pobyt, informację oraz dane należy podać w momencie zakładania rezerwacji, najpóźniej- w dniu wpłaty zadatku. Po wystawieniu faktury zaliczkowej nie ma możliwości zmiany danych.
7. Pozostałej części zapłaty za pobyt w obiekcie, Gość reguluje w recepcji bezpośrednio przy meldunku (w dniu przyjazdu) lub istnieje możliwość zapłaty przed przyjazdem (przelewem) przy wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją.
8. Przyjmujemy płatności kartą płatniczą.
9. Niewykorzystanie w całości świadczeń już opłaconych (np. skrócenie pobytu), nie podlega zwrotowi.
10. Preferujemy wykorzystanie wpłaconego zadatku na poczet rezerwacji w innym terminie.
11. W przypadku rezygnacji powyżej 30 dni przed planowym rozpoczęciem pobytu, zwrot całości wpłaconej sumy z potrąceniem 20% opłaty manipulacyjnej.
– Od 30 do 19 dni przed rozpoczęciem pobytu zwrot 30% zadatku.
– Poniżej 19 dni zadatek nie podlega zwrotowi.
– Rezygnacja musi mieć formę pisemną- email.
12. Zwrot następuje po odesłaniu podpisanej faktury korygującej w przeciągu 14 dni.


III. Opłaty dodatkowe, zniżki i gratisy
1. Dzieci do lat 3 gratis (bez łóżka i świadczeń). Obiekt dysponuje łóżeczkami dla małych dzieci. Prosimy wcześniej uzgodnić potrzebę jego udostępnienia.
2. Dzieci od lat 3 do lat 12 wg. ustalonych cen pakietów.
3. Hotel pobiera opłatę klimatyczną zgodnie ze stawkami obowiązującymi na terenie Gminy Sieraków (tylko gotówka).
4. Akceptujemy zwierzęta, po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją opłata 40zł za dobę.
5. Sauna* 70 zł/h dla 4 osób 25 zł/h każda dodatkowa osoba
6. Bilard* w cenie pobytu (sprzęt wydawany za kaucją)
7. Siłownia* w cenie pobytu w godzinach 10:00 – 18:00
8. Kaucja za domki 200 zł płatna w dniu przyjazdu, kaucje zwracamy w dniu wyjazdu. Zniszczenia odliczamy od kaucji.
9. Za zgubienie klucza pobieramy opłatę 100zł/szt
10. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w kwestiach od nas niezależnych.


IV. Reklamacje
1. Reklamacje mogą być składane z tytułu:
a. Niedotrzymania z winy Usługodawcy określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy,
b. Niewykonania, nienależytego wykonania usług lub wadliwego ich rozliczenia
2. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych przez Obiekt należy składać niezwłocznie na adres e-mail: recepcja@kamapark.pl.
3. Reklamacja musi zawierać opis problemu będącego podstawą reklamacji, datę i godzinę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe Usługobiorcy (składającego reklamację).
4. Reklamację można wnieść w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym usługa była wykonana lub miała być wykonana.
5. Obiekt dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrzone niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. Jeśli rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe w tym terminie, Obiekt powiadamia o tym fakcie Usługobiorcę oraz o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
6. Reklamacje, które nie zawierają niezbędnych danych określonych w punkcie 2 powyżej, nie będą rozpatrywane przez Usługodawcę.


V. Ustalenia Końcowe

1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybrór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.

2. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych

3. Hotel oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.


VI. Dane Osobowe

1. W trakcie dokonywania Rezerwacji w panelu rezerwacyjnym Hotelu, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych.

2. Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) administratorem danych osobowych Klienta jest Hotel – firma KAMA PARK Piotr Kaja Dawid Marut spółka jawna, Sieraków 64-410, Orla 13, NIP 5951455406, REGON 301292930, KRS 0000344348.

3. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji usług – w tym operator systemu rezerwacji HotelSystems.pl: american.pl Tomasz Długopolski, ul. Szrenicka 46, 58-560 Jelenia Góra, NIP: 613-102-96-97.

4. Hotel i podmioty przetwarzające dane zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia Usługi Rezerwacji.

5. Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Usługi Rezerwacji.


VII. Akceptacja Regulaminu

Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.